5 mars 2012

För det är måndagmorgon ♪♫



...måndagmorgon och Skellefteå vaknar... Ännu en helt ny vecka att ta tag i. Vecka 1o innebär även att mina barn har sportlov - det enda de tänker på är att umgås och sova! Men det tycker jag är helt riktigt när man är 16 år!

Vad innebär den här veckan för mig då? Tja idag så skall jag skriva intyg till de arbetsplatsombud som har gått klart vår grundutbilding på 15 steg. De närmar sig sista utbildningsdagen och då vill vi från Kommunal visa lite uppskattning - kom ihåg att jag även måste beställa en tårta (OBS OBS). Just för tillfället så har vi 5 utbildingsgrupper igång. jag kör även igång en ny utbildningsgrupp under morgondagen - så det krävs att jag plockar ihop lite material och förbereder mig lite mentalt för dagen.

Arbetsgivaren (Skellefteå kommun) vill ha utbildningsflödet på våra grundutbildningar... konstigt när jag har mejlat honom det gånger flera??? Men det är bäst att göra så det inte blir några problem för Kommunals arbetsplatsombud på arbetsplatserna. Så kort så har jag lite administrativt idag och verkstad imorgon :) Sedan har jag förmånen att jobba resten av veckan på mitt arbete på Ömheten onsdag - söndag natt blir det!

Nu håller vi tummarna för att det kommer att bli en kanonvecka!

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar