15 maj 2012

Idag tillbax på Kommunal... Pappershögar väntar... Ibland är det liiiite mycket!
Gårdagen bjöd på en utbildingsdag med arbetsplatsombud som arbetar med privata arbetsgivare. När jag då är van med att hålla utbildingar för de som arbetar inom kommun så blev det en utmaning.
Hur det gick? Tja det finns nog lite att jobba med - men jag hoppas att budskapet gick fram. Vi bestämde iaf att dessa dagar skall vara kontinuerliga VARJE år samt att de vill umgås under en hel dag. Vi hade arbetsplatsombud från skolan, kyrkan samt personliga assistenter. Medverkande var våra RFO Jenny, Per och Anna-Karin samt Erik från Skellefteå Södra...
Så nu (när jag får tid) skall jag dokumentera och skicka ut så vi får vårt nätverk :)
Idag har jag att avverka lite högar som har samlats medan min frånvaro samt att jag skall förbereda förhandlingsutbildningen som skall gå av stapeln under nästa vecka. Sedan var det bidde det onsdag då fröken skall stega upp till arbetsgivaren och förhandla om lite arbetsmiljöutbildningar för förtroendevalda.
Tjing tjong - å ha det BÄST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar