22 aug. 2012

Tillbax till verkligheten

Så var jag tillbaka till vardagen igen då... Somamren har ju inte bjudit på ett toppenväder direkt, men jag har haft det kanoners ialla fall :)
Första dagen 20 augusti både en dag jag bävat för men även längtat till. Jag kommer under hösten att jobba heltid på Kommunal med studier. Vad innebär detta då?? Jo, 4o timmars arbetsvecka samt starta kl o7 varje morgon... För jag som då i vanliga fall jobbar natt = sova på morgonen, samt har 34 timmars arbetsvecka! Hoppas att det snart vänder och jag blir pigg som en lärka under morgontimmarna!
Jag har även blivit så gammal att "mina" ungdomar går gymnasiet - minns det som idag när jag började själv. Nu öppnar sig livets dörrar för dessa fina ungdomar - önskar er all lycka mina <3!

Just på Kommunal Skellefteå jobbas det hårt för fortbildingsdagarna som startar på Medlefors den 1o september och kommer att hålla på till slutet på oktober. Eftersom skyddsombudet fyller 1oo år så kommer fokus att vara på vår arbetsmiljö, men vi kommer även att hinna prata vårt kollektivavtal och lite annat aktuellt!
Hoppas vi ses under hösten - och kom ihåg att unna dig lite vardagslyx!

//Kram Kicks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar