27 aug. 2012

Måndag igen :)

Så var det måndag igen då :)
Listarbetet som jag inte avslutade förra veckan låg kvar???? Va, är det ingen som tar tag i det när jag inte är fysiskt närvarande?? Under förmiddagen har jag dock hunnit med rätt så bra och nu har jag inte så många listor kvar samt att jag har förberett planeringsdagen under onsdagen! Bra jobbat fröken!
Nu sitter jag och finurlar över hur min höst kommer att se ut? Almanackan börjar fyllas på och bla så kommer vi varje onsdag att ha ortsmöten runt om i Skellefteå kommun! För er som då vill komma och snacka lite samt fika tillsammans med oss så är ni VARMT välkomna! Vi startar vecka 36 och avslutar vecka 48 (alltid på onsdagar) kl 18.3o!!
Vad jag mer har funderat över idag är min egen pension, håller ju på som bäst och stökar i min lilla stuga och det är ju också en liten pensionsförsäkring ... Nu tycker jag att jag har några år kvar men det skadar kanske inte att börja ... Har du har tid och är intresserade kan du gå in här och lära dig lite själv över himlanätet och i din egen takt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar