22 feb. 2012

Varför en blogg?


Var ute och gick i min vackra stad Skellefteå - då har jag en förmåga att tänka nytt och stort :) Helt plötsligt poppade det upp att jag kanske skulle skriva en blogg när det gäller mitt uppdrag som studieorganisatör inom Kommunal...
Sagt och gjort - jag tog upp det med sektionsstyrelsen och fick OK kör! Jaha - bara sådär... brukar ju vara van att mera strida för mina eminenta idéer - så luften gick ur... eeeh... nu är det ju dags att leverera... Vad som sedan följde är en fars (om ni skulle följa mina tankar och funderingar så kommer även ni bli varse att jag kan vara lite spontan och vad jag STÖR mig kraftigt på är teknik som jag inte förstår mig på...) för jag skulle ju bestämma vilken bloggsida jag skulle använda!!!!
Fick heta tips och råd... eeeh... vad betyder det och hur gör jag då... Tillslut valde jag iaf denna och det kan jag ju avslöja att det har inte varit lätt att starta upp med inställningar, gadgets, design osv osv... Men nu kör vi och den ser ut som den gör - jag är glad och lycklig ändå!
Min tanke med denna är att jag "avslöjar" vad jag gör i mitt uppdrag, mina tankar och idéer när det gäller studier, utbilding, kompetensutveckling, fortbildning - tja ALL bildning!
Hoppas den kommer att kittla även just DIN nyfikenhet när det gäller detta kära ämne! Hej å hå då kör vi:)

1 kommentar:

  1. Kul namn till att börja med!
    Hej å hå kör på! Ser fram emot vad som kommer att stå här. :)

    SvaraRadera