10 okt. 2013

Hänryckningens dag!

Från en halvtråkig dag igår till en hänryckningens dag idag! FANTASTISKT vilken dag! Visualiera er ett rum fullt med människor, endel har du träffat tidigare men långt ifrån alla. Intresset, engagemanget, inspirationen och nyfikenheten. Min hjärna går på högvarv när jag tänker på allt som går att göra - tjoho!! Att jag sedan fick ok att handla in lite pedagogiskt material gjorde det bara roligare! Nu j..lar skall jag ta tag i detta när jag kommer hem till Norrland... riktiga Norrland. Det var en deltagare som trodde att han bodde där - visade sig att det var strax norr om Gävle???! Men samtidigt är jag sopdålig på städer och samhällen söder om Umeå älven så vem är jag att kasta första stenen...
Imorgon drar utbildningen vidare och tanten måste vara på tårna - så jag stänger ner och säger "Suss gott"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar