4 juni 2012

Tid för reflektion

Idag så är det måndag... måndagen den 4 juni - oj oj oj vad sommaren rycker närmare (fast bra väder kan jag inte skryta med)! Jag har idag möjlighet att faktiskt sammanfatta de sista veckorna jag har haft. Har varit rätt så mycket på rulle under dessa - det har varit himla intressant, men samtidigt så har det varit lite slitit. Skönt nu att jag får tid att reflektera!
Redan nu måste jag försöka skriva ner vad jag som studieansvarig för Kommunal Skellefteå har för tankar och idéer under 2o13. Vi har bl a ändrat när det gäller grundutbildningen för ombud. Nu har avdelningen ansvaret för dessa och vi som sektion skall se till att fortbildningen fungerar.
Utifrån detta så hade jag kallat till en handledarträff i fredags (1 juni). Det var en dag av glädje, skratt, bildning, tankar och idéer med helt suveräna människor. Perfekt avslutning på v 22.
Tidigare under veckan har jag hunnit med en tripp till Lycksele och tillsammans med Ingegerd W försökt lotsa nya styrelesledamöter i funktionen som styrelseledamot. Första gången var det så det skall även där funderas på om vi behöver göra om...
Har även haft förmånen att fortbilda i förtroendemannalagen samt studieledighetslagen under veckan! Förra veckan sa bara "schvisss" - jag tror att denna vecka kommer att säga något liknande!
Lev å må...

Tänk på; "Om du tänker på nästa steg för länge så kommer du att bli stående på ett ben".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar